Kyllä etevä (tai tylsistynyt...) keinot keksii: Olen mielestäni selaillut jo kaikki (kuva)sivut internetissä hakusanoilla "perhonen", "koristelu" ja "häät" - miljoonin eritavoin yhdisteltynä. Samoin olen hakenut kuvia sanoilla "butterfly", "wedding", "bridal", "decoration" sekä kaikki mahdolliset yhdistelmät näistä. Näitä samoja kuvia ja sivuja kun olen nyt selaillut kolme kuukautta, iski tylsistyminen. Mutta samalla keksin myös ratkaisun: Kas, onhan maailmassa muitakin kieliä! Ja mikäs nyt olisi sellainen hienostunut ja muodikas maa? Ranska!

Pariisi - Ikuinen Unelmani!

Siitäpä sitten kääntämään (perhonen = papillon, häät = mariage) ja etsimään ranskan kielisiltä sivustoilta kuvia ja ideoita. Olen lukenut ranskaa kolmisen vuotta, mutta täytyy tunnustaa etten käytännössä sitä silti osaa ja senkin vähän mitä olen osannut, olen unohtanut. Eli sivuja en juurikaan ymmärrä lukea, mutta kuviahan minä pääasiassa etsinkin. Tässäpä hakuni saldoa:

Oiva idea askartelutaitoisille ja -intoisille kutsukortiksi:

img_0337.jpg

img_0338.jpg

Todelliset perhoshäät:

1431893.jpg

Lisää:

papillons-1.jpg

papillons-7.jpg

papillons-13.jpg

papillons-5.jpg

Olisiko lisää vinkkejä kuvien ja ideoiden etsintään?

Nii-in, voi kun jaksaisi väkertää itse tai olisi paljon rahaa häihin tuhlattavaksi, niin kaikkea ihanuutta löytyisi mielin määrin. Meillä vain ei (nuoria kun ollaan) ole vielä valtavia säästöjä, ja itse kuitenkin tahdotaan häämme rahoittaa. Ja askarrella nyt ehkä osaisi, mutta kun perfektionistin hermoni eivät kestäisi sitä, tiedän sen. Ja onneksi kuitenkin pidän yksinkertaisesta tyylistä, joten siihen me suunnataan, mutta saahan sitä aina haaveilla hörhelöistä ja ihastella ihanuuksia. *hihi*