Lettu nakkasi minulle haasteen kertoa itsestäni viisi omituisuutta:

Tehtävänanto: "Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä , jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

Tässäpä tulee:

1. Olen todella tarkka tiettyjen tavaroiden paikoista (esim. astiakaappi, ruokakaappi, jne.) mutta muutoin pieni sekamelska ja pölyisyys ei minua haittaa. Olen siis siivoton nipottaja. *wirn*

2. Tykkään herätä aamulla aikaisin, mutta en silti mainostaisi olevani aamuvirkku, koska ensimmäiseen tuntiin (ehdottomasti vähintään puoleen tuntiin) minulle ei saa jutella. Tarvitsen hiljaisuutta aamun ensihetkiini, mikä onnistuukin helposti, koska herään aina ennen Antea.

3. En voi lähteä kotoa pois - edes töihin tai kauppaankaan - sanomatta ulko-ovelta heihei karvaisille lapsillemme (jotkut heitä lemmikeiksikin kutsuvat).

4. En voi nukkua kenenkään kanssa lähekkäin kasvot vastakkain. Jotenkin tuntuu, että en muka saisi happea, jos hengitän toisen ulospuhaltamaa ilmaa. Tästä syystä meillä onkin 180cm leveä sänky, jossa on tilaa nukkua kasvokkainkin ilman että puhaltelee silti toisen naamaan.

5. Nautin finnien puristelusta - niin omien kuin muidenkin. Ante antaakin minun välillä tyydyttää tätä outoa harrastusta ja halua kunnollista ihonhoitoa ja -puhdistusta vastaan. Taidan vain olla liian tehokas, kun koko ajan harvemmin ja vähemmän miekkosella pukkaa finnejä - mikä on kuitenkin loppupeleissä ehkä vain positiivinen asia. *naur*

Ja nyt minun kuuluisi haastaa viisi seuraavaa, mutta koska tämä on jo ollut liki kaikissa seuraamissani blogeissa, jätän tämän avoimeksi. Kaikki halukkaat saavat siis napata tämän mukaansa, mieluusti jättämällä siitä minulle kommentilla tieto ja linkittämällä minut omassa blogissaan haasteen lähteeksi.